Завдяки придбанню Fiat 500 Музеєм сучасного мистецтва в Нью-Йорку (MoMA), бренд Fiat завоював одну з нагород конкурсу "Corporate Art Award 2017".
Завдяки придбанню Fiat 500 Музеєм сучасного мистецтва в Нью-Йорку (MoMA), бренд Fiat завоював одну з нагород конкурсу "Corporate Art Award 2017".
Зрештою, улюблена машина в історії бренду Fiat, символ "автомобілізації" італійців, посол Італії у світі і символ італійського створення став справжнім витвором сучасного мистецтва світового масштабу.
Створений минулого року з метою підвищення наочності, визнання і репутації проектів, які зв'язують світ бізнесу зі світом мистецтва, конкурс престижних премій "CorporateArtAwards" був організований в співпраці з бізнес-школою LUISS за підтримки Міністерства культурної спадщини, культурної діяльності і туризму Італії, а також асоціації промисловців Confidustria, банківської асоціації ABI, асоціації музею Museimpresa і міністерства закордонних справ.
Нинішній випуск, який завершився учора в Римі церемонією нагородження в SalaSpadoliniCollegioRomano, повторив міжнародний успіх 2016 за участю 80 компаній із 18 країн світу. Глобальний масштаб, який дуже точно зображує особу самого Fiat 500: більше 80 відсотків продажів припадає на Італію, при цьому автомобіль є європейським бестселером у своєму сегменті, очолюючи свою категорію в дев'яти європейських країнах і входячи в трійку лідерів ще в сімох.
Олів'є Франсуа, глава бренду Fiat і директор з маркетингу FCA, який відвідав церемонію разом з італійським президентом Серджо Матареллой, заявив: «Для нас велика честь отримати цю престижну нагороду. Відчутне визнання того, що Fiat 500 - це не просто промисловий шедевр з 60-річною історією, але, швидше, справжній символ італійської творчості, який завоював місце в колективній уяві. А його подорож в історії триває і сьогодні із ще більшою силою і усвідомленням його ролі посланця італійської майстерності в усьому світі».
Авторитетна нагорода "CorporateArtAward 2017" є ще одним призом за прекрасний Fiat 500, через шістдесят років після його народження. Його придбання постійною колекцією Нью-йоркського Музею сучасного мистецтва - безперечний доказ знакового, глобального статусу автомобіля і справжня данина його незабутньому стилю. Чарівне "обличчя" Fiat 500 з хромованими вусами і круглими фарами визнане у всьому світі і надихнуло художників всього світу на те, щоб відтворювати його у своїх роботах.
Зокрема, модель, придбана MoMA - це серія 500 F, найпопулярніша версія 500-го, що випускалася з 1965 по 1972 рік. Якщо до 500 F додати інші версії (Sport, D, L і R) першого покоління, то період розтягнеться з 1957 по 1975 р. Було зроблено більше 4 мільйонів автомобілів. Услід за цим, безперечно, успішні й народжені в 2007 році автомобілі нового покоління - сьогоднішні п'ятисоті, так само як і їх прославлений предок, відразу виявилися дуже успішними, оскільки всього за 10 років вони вже знайшли 2 мільйони покупців, а також виграли переконливий набір призів, включно з "Автомобіль року" і "Compassod'oro".
Окрім його продажів по всьому світу і численних нагород, Fiat 500 є символом італійського дизайну і виробництва у всьому світі і повністю заслуговує свого місця в колективній уяві, що має значення далеко за межами самої автомобільної промисловості. Цей статус підтверджує вражаюча програма заходів, в якій бренд взяв участь цього року, щоб віддати данину поваги 60-річчя Fiat 500. Окрім потрапляння в MoMA і його призу на CorporateArtAwards, Fiat 500 був показаний в першому короткометражному фільмі Fiat "SeeYouintheFuture", з оскароносным Едріеном Броуді в головній ролі, і взяв участь в чудовому рекламному турне "500 ForeverYoungTour", в якому знаковий Fiat 500 відвідав одні з найкрасивіших площ Європи. І нарешті, знаковий Fiat також був представлений на марці і монеті, повсякденних, але також колекційних предметах, призначених для нумізматів, ентузіастів Fiat 500 і усіх бажаючих мати в кишені справжній італійський шедевр, який уміє оновлюватися, завжди залишаючись вірним собі.